S težavami na ameriškem trgu, ki je v krizi, se ne sooča le General Motors, ampak tudi drugi detroitski velikan Ford in evropsko-ameriški koncern DaimlerChrysler.
Vsi trije izdelovalci ponujajo nakupe z velikimi popusti, ki po GM-ovih podatkih pri njih znašajo v marcu povprečno 2.702 dolarjev na avto, pri Fordu 3.583 in DaimlerChryslerju 4.133 dolarjev. V primerjavi z omenjenimi pa dosegajo z manjšimi popusti boljše izide Japonci - Toyota, Honda in Nissan.
Posledice GM-ovih težav bodo močno čutili tudi zaposleni, saj namerava največji proizvajalec vozil na svetu do leta 2008 v Severni Ameriki zapreti 12 tovarn in odpustiti približno 30 tisoč delavcev.
V nasprotju s težavami ameriškega dela pa GM Europe zaznamuje v začetku leta boljšo prodajo vozil svojih znamk. V februarju so tako prodali več kot 135.400 vozil, kar je 1,6 odstotka več kot v enakem obdobju lani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje