Velika prednja maska med dvema na novo zasnovanima in oblikovanima žarometoma tudi po kozmetični dodelavi ostaja nezamenljiv prepoznavni element terenskega vozila, ki je v najnovejši različici v dolžino zrasel še za 53 milimetrov in zdaj meri 4.875 milimetrov. Za malenkost, 21 milimetrov, je na 1.802 milimetra zrasel tudi v višino, širina 1.943 milimetrov in medosna razdalja 2.915 milimetrov ostajata enaki kot pri neposrednem predhodniku.
Zmogljivejši menjalnik
Prehod na novo modelsko leto pa ni zaznamovan le s kozmetičnimi posegi, ampak tudi z novejšo in več tehnologije. Med novostmi izstopa 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki je po zagotovilih izdelovalca hitrejši, natančnejši in omogoča hitrejše menjavanje prestav, zagotavlja boljši pospešek in večji navor za boljši prijem, hkrati pa manjšo porabo goriva in nižje vrednosti izpustov ogljikovega dioksida. Voznik lahko menjalnik upravlja prek sredinske ročice, ki ukaze posreduje elektronsko ali pa s pomočjo obvolanskih ročic.
Kot se spodobi za tovrstna vozila najvišjega terena, ima grand cherokee serijsko vgrajen sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles selec-terrain s petimi voznimi programi, ki usklajujejo različne sisteme v vozilu in vozniku omogočajo uspešnejše pa tudi varnejše premagovanje različnih podlag ali razmer na cestišču. Za različne razmere pa je prilagojeno tudi vzmetenje, ki s petimi prednastavljenimi višinami poskrbi za prilagajanje višine vozila in s tem na primer boljšo aerodinamiko pri vožnji na avtocesti ali za karoserijo varnejše premagovanje terena.
Varčnejši motorji
Rezultat evropsko-ameriške naveze pa je najbolj očiten pri ponudbi motorjev, ki se začne z evropsko zmernejšim 3,0-litrskim motorjem V6 multijet z močjo 140 kilovatov (190 KM) in nadaljuje prek malce zmogljivejše različice s 184 kilovati (250 KM), nato pa preskoči na ameriško stran oziroma 3,6-litrski V6 pentastar z močjo 210 kilovatov (286 KM), ki mu sledita dva prava nezmerneža 5,7-litrski V8 HEMI z močjo 259 kilovatov (352 KM) in 6,4-litrski V8 HEMI z močjo 344 kilovatov (468 KM). Poraba pri vseh motorjih naj bi bila nižja, voznik pa lahko do varčevanja ubere bližnjico s pomočjo programa eco, ki bedi nad delovanjem različnih sistemov.
Grand cherokee ima po novem tudi nekaj več oziroma izpopolnjenih asistenčnih sistemov, vključno s prilagodljivim tempomatom, opozorilnikom na možnost trčenja in nadzorom mrtvih kotov. Obseg tehnološke vsebine in opreme pa je seveda odvisen od izbire ravni. Vstop v džipov svet grand cherokeeja se začne z različico 3.0 V6 multijet II 190 laredo za 54.800 evrov, vrh cenovne lestvice pa vsaj po ceniku predstavlja različica s športnim priokusom 6,4 V8 HEMI SRT, za katero je treba odšteti 84.390 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje