Ponudba priključnih hibridov se na račun omejevanja emisij Evropske unije in s tem povezanih kazni za proizvajalce vozil, ki ne zadostijo strogim normam, hitro širi.
Zmogljiva vozila z majhnimi emisijami
To so vozila, ki večinoma obljubljajo izpuste emisij, manjše od 50 gramov CO2 na prevoženi kilometer, hkrati pa so to vozila, ki omogočajo nekajdeset kilometrov električne vožnje, kar pomeni, da imajo vstop tudi v mestna območja, kjer je vožnja dovoljena le brezmisijskih vozilom. Na drugi strani pa so to zmogljiva vozila z odličnimi pospeški in voznimi lastnostmi.
Emisije ne ustrezajo uradnim podatkom
Pri britanski podružnici Greenpeacea in skupini Transport & Environment trdijo, da njihove standardizirane emisije ne ustrezajo realnim razmeram. V študiji, objavljeni prejšnji teden, hibride, ki jih je mogoče polniti na električni vtičnici, imenujejo "volkovi v ovčji koži". Po njihovem mnenju so dejanske emisije priključnih hibridov do 2,5-krat večje od deklariranih.
Britanski Greenpeace navaja, da na cesti v povprečju izpustijo 117 gramov CO2 na kilometer, po uradnih podatkih pa bi morale biti emisije le 44 gramov. Študija trdi tudi, da ti hibridni vtičniki z večjimi baterijami, v življenjski dobi v zrak oddajajo 41 ton ogljikovega dioksida, zaradi česar so veliko bližje avtomobilom z motorji z notranjim zgorevanjem kot električnim avtomobilom.
Številni izkoriščajo subvencije
"Raziskava je pokazala, da se priključni hibridi pogosto preklopijo na motor z notranjim zgorevanjem, tudi ko bi morali delovati v načinu brez emisij," pravi Rebecca Newsom iz Greenpeacea. "Morda se zdijo do okolja prijaznejša izbira, toda napačne trditve o nižjih emisijah so trik za proizvajalce avtomobilov, da nadaljujejo proizvodnjo zmogljivih športnih terencev in vozil z motorji z notranjim zgorevanjem," je še dodala.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje