Hilux z novim modelnim letom prihaja na trg posodobljen, pri Toyoti pa si želijo ohraniti vodstvo v razredu. Foto: Toyota
Hilux z novim modelnim letom prihaja na trg posodobljen, pri Toyoti pa si želijo ohraniti vodstvo v razredu. Foto: Toyota
Toyota Hilux
Poltovornjaki v Evropi sicer niso tako priljubljeni kot drugod po svetu, so pa uporabni za različne potrebe. Foto: Toyota

Toyotin prodajni adut v razredu poltovornjakov bo z novim modelskim letom ponudil kupcem več udobja v potniški kabini in posodobljene motorje.

Kljub temu, da imajo na evropskih trgih v hiluxovem razredu že tretje leto zapored skoraj četrtinski delež, lani so jih prodali 21.866, pri Toyoti ne spijo in so poskrbeli za sodobnejši videz robustnega in za marsikaj uporabnega poltovornjaka. Podoba notranjosti kabine je še bližje tisti, ki so jo vajeni vozniki osebnih vozil, saj hiluxi ponavadi niso delovni konji, ampak avtomobili namenjeni zabavi in preživljanju prostega časa izven mestnih okolij. Tej vlogi ustreza tudi izdatnejša ponudba dodatne opreme namenjen zabavi, vključno z zmogljivim avdio sistemom, s katerim je mogoče upravljati s pomočjo 6,1-palčnega večfunkcijskega barvnega zaslona.

Oba motorja v ponudbi po novem ustrezata okoljskemu standardu euro V, motor 2,5 D-4D, ki poganja različico z dvokolesnim pogonom, pa ima sedaj 24 KM (18 kW) več kot predhodnik, skupno 144 KM (107 kW) in največji navor 343 Nm. Kljub povečanju moči, pa po zagotovilih konstruktorjev porabi manj goriva in sicer 7,3 litrov na sto prevoženih kilometrov. Temu ustrezno se je za 28 gramov zmanjšal tudi izpust ogljikovega dioksida na 191 g/km.

Med pomembnimi vsebinskimi razlikami pri Toyoti poudarjajo še, da ima sedaj tudi različica z dvokolesnim pogonom bolj robustno podvozje, enako kot pri različici s štirikolesnim pogonom, kar pomeni povečanje dovoljene vlečne mase na 2,5 tone in s tem tudi povečanje kroga potencialnih kupcev. Poltovornjaki z zadnjim pogonom so namreč priljubljeno vlečno vozilo za različne prikolice.

Hilux bo z modelskim letom 2012 na voljo v treh karoserijskih izvedbah, z dvema pogonskima agregatoma, ročnim ali samodejnim menjalnikom, dvo- ali štirikolesnim pogonom ter štirimi ravnmi opreme, ki so prilagojene dejanskim potrebam uporabnikov. Od osnovne za hiluxe v pretežno delovni vlogi, do najvišje za tiste, ki jim služi kot vozilo namenjeno zabavi oziroma preživljanju prostega časa.

Prenovljenega hiluxa bodo izdelovali v dveh tovarnah, na Tajskem in v Južnoafriški republiki, prodajali pa na trgih v 36 evropskih državah ter več kot 135 po ostalih celinah.