Honda v Ženevi predstavlja prototip kombilimuzinskega civica, ki naj bi v serijskem formatu na ceste zavil leta 2017. Serijski primerek civica naj bi Honda pokazala na septembrskem avtomobilskem salonu v Parizu.
Pri Hondi so navedli, da je konceptni civic za 13 centimetrov daljši, tri centimetre širši in dva centimetra nižji od še vedno aktualnega petvratnega modela. Večje zunanje mere prinašajo tudi prostornejšo potovalno kabino.
Dizajn prinaša veliko bolj agresivne linije, kot smo jih trenutno vajeni pri Hondi. Sprednji del prinaša večje odprtine za zrak, zelo drugačni so tudi novi ozki LED-žarometi. Zadek zaznamujejo prav tako luči v LED-tehnologiji, ki so v obliki črke C.
Tudi 1,0-litrski trivaljni turbomotor
"Vemo, da moramo ponuditi veliko bolj vpadljiv zunanji in notranji dizajn, s katerim se bomo lahko postavili po robu konvencionalnim evropskim kompaktnim avtomobilom segmenta C, hkrati pa moramo ostati zvesti civicovi zgodovini," je dizajn pokomentiral vodja projekta Daisuke Tsutamori. "Rezultat je športen videz, s katerim pa nismo porušili praktičnosti, po kateri je civic znan."
Pri Hondi so izdali, da bo evropski civic deležen tudi 1,0-litrskega in 1,5-litrskega turbomotorja. Japonci niso povedali, kolikšno moč bo razvil litrski turbo bencinski motor, neuradno pa se govori, da bo razpolagal s 93 kilovati moči in 200 Nm navora. V kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom naj bi bila tovarniška poraba v mešanem ciklu 4,2 litra na 100 kilometrov, izpusti ogljikovega dioksida pa 99 gramov na prevožen kilometer.
V ponudbi bosta tudi novi 1,5-litrski i-VTEC štirivaljni turbobencinski motor s 127 kilovati moči in 1,6 litrski i-DTEC dizelski motor. Poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika bo na izbiro še samodejni menjalnik CVT.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje