Po velemestih bodo verjetno nekoč vozili nasledniki prototipa micro commuter, ki ima v zadku naložen še električni dvokolesnik. Foto: Honda
Po velemestih bodo verjetno nekoč vozili nasledniki prototipa micro commuter, ki ima v zadku naložen še električni dvokolesnik. Foto: Honda

Kot se spodobi za domači teren, bo Honda poleg predstavitve celotne redne ponudbe, poskrbela tudi za predstavitev novih tehnologij in morebitnih vozil prihodnosti. Sodeč po prvih objavljenih podatkih, bodo med najzanimivejšimi različna prevozna sredstva z električnim pogonom, namenjena predvsem uporabi v urbanih okoljih.

Prototip micro commuter je kompaktni štirikolesnik, ki naj bi bil cenovno dosegljiv širokemu krogu kupcev, v potniški kabini pa naj bi omogočal popolno indivudalizacijo oziroma prilagoditev potrebam posameznega uporabnika. Kljub temu, da njegova majhnost ne bi povzročala težav pri prebijanju skozi mestno gnečo, pa so si konstruktorji zamislili še uporaben dodatek za popolno mobilnost.

Micro commuter naj bi imel namreč v zadku naložen še mali zložljivi dvokolesnik motor compo. Njegova posebnost je tudi odstranljiva baterija, ki bi jo bilo mogoče lažje polniti in uporabljati kot vir energije tudi za druge potrebe.

Med mestna prevozna sredstva se uvrščata še dva Hondina prototipa in sicer trikolesni električni skuter e-canopy in štirikolesnik townwalker. Prvi je namenjen tako osebni kot poslovni uporabi, saj je mogoče za voznikov sedež namestiti večji odprt ali zaprt prtljažnik in se skuter spremeni v mestno dostavno vozilce, ki je prepoznavno po velikem zaščitnem steklu podaljšanem v strešni del.

Townwalker pa je zložljiv električni štirikolesnik s katerim naj bi se uporabniki podali na kolesih tudi na območja, kjer uporaba klasičnih avtomobilov ni dovoljena. Ker ga je mogoče zložiti, se zanj najde prostor tudi v malce večjem prtljažniku avtomobila.

Da ne bi ostalo vse le pri mestni ponudbi in v skladu z bogato motociklistično tradicijo znamke, pa bo Honda v Tokiu predstavila še prototip električnega motocikla RC-E, ki ima kljub siceršnji podobi klasičnih 250-kubičnih motorjev, vgrajen električni pogon.