Nemški izdelovalec se je s podobno idejo ukvarjal že leta 2000, vendar je bila takrat zelo daleč od resničnosti. Z novim prototipom, ki so ga v teh dneh postavili pod žaromete razstavnega prostora na severnoameriškem mednarodnem avtomobilskem salonu v Detroitu, pa očitno mislijo resneje in načrtujejo tudi serijsko različico.
Prototip je z višino 1.536 milimetrov 50 milimetrov višji kot manj robati serijski sorodnik, poudarjeni kolesni loki pa so na vsaki strani prispevali po 24 milimetrov dodatne širine. Še najmanj je 4.290 milimetrov dolgi prototip zrasel v dolžino, in sicer je le za 12 milimetrov daljši kot serijska različica hrošča.
Čeprav pri Volkswagnu govorijo o hrošču za vse vremenske razmere, pa ima prototip le dvokolesni pogon. Sprednji par koles poganja bencinski motor z močjo 155 kilovatov (210 KM) v navezi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom DSG. Največja hitrost, ki naj bi jo zmogel dune, je 227 kilometrov na uro.
Uradno o serijski prihodnosti robatejšega hrošča še ne govorijo, sodeč po tradiciji, ki jo ima Volkswagen tudi pri podobni "dodelavi" drugih serijskih modelov, pa je mogoče, da se podoben avtomobil kmalu znajde tudi na trgu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje