K razvoju so na začetku povabili kar nekaj ljudi, na koncu pa so se Pri Ferrariju odločili, da bodo avtomobil izdelali za le tri kupce. Foto: Ferrari
K razvoju so na začetku povabili kar nekaj ljudi, na koncu pa so se Pri Ferrariju odločili, da bodo avtomobil izdelali za le tri kupce. Foto: Ferrari

Ekskluzivnega superšportnika so v Mugellu predstavili že oktobra lani, pomeni pa rezultat razvojnega programa, v katerega so povabili izbrane bodoče stranke, ki so se same usedle za volan in tako neposredno sodelovale pri razvoju. V praksi so to bogati ljubitelji omenjene italijanske znamke, ki imajo kar precej pod palcem in se radi gredo "schumacherje". Kot zanimivost naj povemo, da je FXX evoluzione vozil tudi že Michael Schumacher sam, ko je testiral neke nove tehnične rešitve, ki so jih "rdeči" želeli uporabiti za svoj dirkalnik formule ena.

FXX evoluzione je zelo specifične aerodinamične oblike, pri njegovi izdelavi pa so v veliki meri uporabili karbonska vlakna. 6,3-litrski dvanajstvaljnik z 48 ventili razvije moč 641 kW (860 KM), njegov navor znaša 690 Nm, težak pa je 1.154 kilograma.

Izmed treh izdelanih vozil bosta dva odšla v Hongkong, tretji pa bo ostal v Evropi.

J. R.