Celoten naziv "tuniranega" vozila je ferrari F430 bi-compressor evoluzione. Nemci so mu moč povečali za 22 kW/30 KM, točneje na 482 kW/656 KM pri 8.200 obratih.
Zahvala gre tako dvema kompresorjema rotrex kot tudi dodatnim predelavam na elektroniki. Navor pri 6.100 obratih je 662 NM. Navkljub sprememban na motorju pa sposobnosti ostajajo enake, a vseeno prestižne: 3,7 sekunde do 100 km/h in maksimalna hitrost 348 km/h. Predelave pa niso bile vezane le na motor.
Vozilo ima nove zavore z diski premera 380 mm. Zanimivo je, da se sprednje in zadnje zavore ne razlikujejo. Prednja kolesa so dimenzij 255/30 R19, zadnja so večja, 345/25 R20, pnevmatike pa je z modelom p-zero rosso prispeval Pirelli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje