Subaru forester je videti precej bolj evropski, od svojega predhodnika pa je večji že na prvi pogled. Foto: Subaru
Subaru forester je videti precej bolj evropski, od svojega predhodnika pa je večji že na prvi pogled. Foto: Subaru
Subaru forester
Za boljši oprijem vozila na spolzkih cestiščih skrbi poseben sistem za nadzor oprijema (TCS). Foto: Subaru
Subaru Forester
Medosna razdalja je od predhodnika večja za devet centimetrov, večje dimenzije vozila pa pomenijo tudi več prostora v notranjosti. Foto: Subaru

Iz oddaje Avtomobilsko prometne minute vam tokrat predstavljamo novega foresterja tretje generacije, ki se vrača po 11 letih, že na prvi pogled pa je občutno zrasel in tudi odrasel. Pri Subarujevih modelih je človek vedno imel občutek, da pri snovanju novih oblikovalci nikoli niso imeli ravno prve besede - no, novi forester je elegantnejši in bolj privlačen za evropskega kupca, to je treba priznati.

Sistem nadzora dinamike vozila
Ob sistemu stalnega simetričnega vsekolesnega pogona s sredinskim diferencialom z LSD-sklopko in omejenim zdrsom se novi forester ponaša tudi z nadzorom dinamike vozila (VDC), ki preprečuje bočno drsenje. Nadzor dopolnjuje tudi sistem za nadzor oprijema (TCS), ki s kontrolo nad motorjem in zavorami nudi boljši oprijem vozila na spolzkih površinah. Varnost dopolnjujejo še sistem proti blokiranju koles (ABS), sistem za pomoč pri zaviranju in elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD).

Ročni ali avtomatski menjalnik
Forester bi rad bil še naprej varen in zanesljiv, ob tem pa še prostornejši in z bogato serijsko opremo tudi udoben in prijazen do potnikov. Z omenjenim 4-valjnim boxerjem in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom stane 29.000 evrov, mogoča pa je tudi kombinacija s 4-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. V Sloveniji je zadnja leta zapeljalo na ceste letno približno 50 novih modelov forester - ne dvomimo, da bo v prihodnje podobno ali da bodo morda številke celo višje, saj bo že kmalu v ponudbi tudi forester z dizelskim agregatom ...