Na premieri "avtomobilskega" sodelovanja mad Valom 202 in MMC-jem predstavljamo karavanski model hyundaija i30.
Hyundai i30 se ponaša z enim najbolj nenavadnih imen v zgodovini avtomobilizma. In ker je od našega zadnjega poročanja o tem avtomobilu minilo že kar nekaj časa, si poglejmo, v kakšni kondiciji je vozilo. Pred meseci smo vozili takega z bencinskim agregatom, zadnje dni pa smo križarili z 1,6-litrskim dizlom v nosu in po vzoru predsednika vseh voznikov na planetu lahko vzkliknemo: Tooo!
Dizel s serijskim filtrom sajastih delcev je tih, čist in avtomobilu daje tisto poskočno agilnost, ki jo v razredu "C" pričakujemo. Če pa mislite, da je raznovrstnosti ponudbe z dizlom v i30 konec, se pošteno motite.
Te dni prihaja na naše ceste še karavanska različica, imenovana CW, kar stoji za - "Cross Wagon"! Zgodovina še pomni uspešen korejski skok med kombije. Lantra wagon je bil ob koncu prejšnjega in na začetku tega tisočletja izjemno uspešen model, ki so jih zgolj na našem trgu prodali 2500. Do vsaj te številke se skozi leta kani prebiti tudi i30 CW, čeprav je konkurenca neusmiljena. Vsekakor bo lažje, ko bodo ta, po evropskem okusu krojen avto, v Evropi začeli tudi izdelovati. Čez kakšno leto bo tovarna na Češkem operativna in tedaj bo dolga oceanska pot z dolgimi roki dobave odpadla in hyudaiji bodo kot zrele hruške popadali v naročja željnih kupcev.
In še to - vstopni CW bo nekaj pod 15.000 evri, najvišji model z 2-litrskim dizlom, za katerega menda ne bo pretiranega zanimanja, pa nekaj pod 20.000 evri.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje