Novi polo je velik skoraj natančno toliko, kot je bil prvi golf. Foto: Volkswagen
Novi polo je velik skoraj natančno toliko, kot je bil prvi golf. Foto: Volkswagen

Pri Volkswagnu te dni zadržujejo dih, a trema ni posledica recesije ali, bog ne daj, nekakovostnega izdelka. Kot se je pokazalo pri golfu, lahko pretirano navdušenje trga trgovce stane kakšno noč spanja. Tovarne delajo s polno zmogljivostjo, kupci zahtevajo svoj izdelek do ure točno in avtomobilska trgovina zna kdaj pa kdaj pokazati tudi svoje temne plati.

In polo pete generacije bo, kot kaže prvo zanimanje, spet velik hit. Kot vemo, se je četrta generacija spopadala s konkurenco in je manj uspešna od tretje, ki je že zapisana v zgodovino, tako da so v peto pričakovanja velika. Na vseh straneh.

Še izboljšana varnost
Na varnem in za avtomobil zahtevnem poligonu varne vožnje na Vranskem smo lahko pola resnično postavili v mejne situacije. Prvi vtis: serijski ESP je odličen. Kot pomagalo, ki bo vgrajeno v prav vsak prodan polo pri nas, je velik napredek v varnosti, saj se, recimo po simulaciji zdrsa na mokrem vozišču, avto postavi v pravo smer, čeprav voznik spusti volanski obroč. Tehnološko sicer ne gre za unikum, a kot serijska oprema v majhnem avtomobilu je tak dodatek po našem mnenju velikanski napredek.

Poslušajte celo oddajo APM Vala 202.

Drugače pa polo poskuša z receptom, ki se je posrečil pri zadnjem golfu, in če razumemo zgodovino kot sklenjen tok nenehno se ponavljajočih dogodkov, je zadnji polo velik skoraj natančno toliko, kot je bil prvi golf.

O preostalih vtisih pa takoj, ko ga kakšen dan dobimo pod naše potne dlani!

Janez Martinčič