Kia je imela evropsko premiero limuzine D segmenta optime na lanskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Na začetku marca bo v Ženevi prikazana karavanska optima SW (sportswagon) in optima PHEV - priključni hibrid, ki bo v električnem načinu vožnje omogočala doseg več kot 50 kilometrov.
Kia je karavansko optimo napovedala z zanimivim konceptom sportspace, ki so ga predstavili lani prav tako na avtomobilskem salonu v Ženevi.
Optima SW v dolžino meri 4,855 metra, v širino 1,86 metra, v višino 1,47 metra, medosje meri 2,805 metra. Prtljažnik se lahko poveča s podiranjem zadnjih sedežev v razmerju 40:20:40, v osnovni konfiguraciji pa meri 533 litrov.
Optima ima v potovalni kabini med drugim 7- ali 8-palčni zaslon na dotik, ki je del zabavno-informacijskega sistema, podporo za androidu applu carplay, sistem samodejnega parkiranja, sistem samodejnega zaviranja, električno nastavljivo vzmetenje z režimi normal in sport.
V motorni paleti so 1,7-litrski turbodizelski CRDi-motor s 104 kilovati moči (141 KM) in 340 Nm navora, 2,0-litrski bencinski motor s 120 kilovati moči (163 KM) in 2.0-litrski turbobencinski T-GDI-motor s 180 kilovati moči (245 KM). Menjalnika sta bodisi šeststopenjski ročni ali dvosklopčni sedemstopenjski samodejni.
Zmogljivi priključni hibrid s porabo 1,7 l/100 km
Kia bo v Ženevi predstavila tudi optimo PHEV (priključni hibrid). Baterijska različica omogoča električni doseg 53 kilometrov, v tovarni pa trdijo, da na kilometer poti v zrak izpusti 37 gramov CO2 na kilometer.
Hibridni pogonski sklop sestavljata 2,0-litrski bencinski GDI-motor s 113 kilovati moči in električni motor z močjo 49 kilovatov. Menjalnik je samodejni šeststopenjski. Sistemska moč je 149 kilovatov in 375 Nm navora. To omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 9,4 sekunde in najvišjo hitrost 192 km/h.
9,8 kWh-litij-ionska baterija je nameščena pod prtljažnik, ki meri 307 litrov. Najvišja hitrost v električnem režimu vožnje je omejena na 120 km/h. Povprečna poraba v mešanem ciklu po protokolu merjenja porabe NEDC je 1,7 litra na 100 kilometrov.
Pri Kii so v primeru optime PHEV z novimi odbijači spredaj in zadaj ter z aktivno zračno režo na motorni maski izboljšali koeificient zračnega upora iz 0,27 (standardni model) na 0,25. Drugi funkciji, ki sta posebnost priključnega hibrida, sta še regenerativni sistem zaviranja in napredni klimatski sistem, ki vozniku omogoča varčevanje z energijo v bateriji.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje