Korando je križanec, ki ne skriva ambicij po osvajanju zahtevnejših kupcev, ki pa morajo paziti na višino nakupnega zneska. Foto: SsangYong
Korando je križanec, ki ne skriva ambicij po osvajanju zahtevnejših kupcev, ki pa morajo paziti na višino nakupnega zneska. Foto: SsangYong

Pri proizvajalcu namreč zagotavljajo, da so s spremembami v notranjosti želeli dvigniti raven ponudbe in uporabnosti. Zato so uporabili na otip mehkejše materiale, dodali podrobnosti iz naravnega lesa, poskrbeli za nove obloge, izboljšali razvrstitev stikal in instrumentov, poskrbeli za več odlagalnih površin in predalov ter v ponudbo uvrstili še vpadljive športne sedeže. Z znižanjem količine hrupa in vibracij za približno desetino pa bo vožnja prijetnejša.

Ponudba opreme je tudi sicer izdatna, kot se ambicijam vozila s pridihom športne prestižnosti spodobi, a kljub intenzivnejšemu spogledovanju znamke z evropskimi kupci, bo na slovenskem trgu na voljo pravzaprav le ena različica koranda, in sicer tista, pri kateri vsa štiri kolesa poganja izboljšan 2,0-litrski dizelski motor z največjo močjo 110 kilovatov (147 KM) in največjim navorom 360 Nm.

Zanjo bodo morali slovenski kupci po uradnem ceniku odšteti 26.990 evrov, a povsem v skladu z "modnimi popusti" pri prodajalcu zagotavljajo izdaten popust za vse, ki jih bo nakup dejansko zamikal.