Avtomobil uporablja podvozje hišnega sorodnika lamborghinija gallarda, 4,2-litrski osemvaljnik pa razvije moč 309 kW (420 konjskih sil).
To pri 430 Nm navora v širokem razponu med 4.500 in 6.000 obrati zadostuje, da se vsa štiri gnana kolesa poženejo do hitrosti 301 kilometer na uro. Do 100 km/h naj bi vozilo po ne ravno novih podatkih potrebovalo 4,6 sekunde. Da audi ostane na cesti, skrbi elektronika, izposojena z dirkališč, pa tudi pnevmatike dimenzij 235/40 spredaj in 285/35 zadaj na 18-palčnih platiščih.
Konkurente, kot so BMW M6, porsche 911 in aston martin vantage, bo skušal premagati z drzno obliko in dirkaškimi voznimi lastnostmi, h katerim pripomore tudi sredinsko nameščen motor zadaj, kar omogoča boljše težišče. Poglede bo športnik pritegnil z zverinsko oblikovanimi lučmi, ki jih bodo obkrožale diode LED. Diode bodo nameščene tudi v smernikih. Športna notranjnost je podrejena dirkaškim užitkom za voznika, kar potrjuje proti vozniku obrnjena osrednja konzola. Volanski obroč je na spodnjem delu porezan, kar med drugim omogoča lažje izstopanje iz vozila. K še boljšemu počutju bo prispeval vrhunski zvočni Bang & Olufsen sistem. Največja moč? 465 vatov.
R8, za katerega bo glede na opremo potrebno odšteti med 80.000 in 100.000 dolarji, bo na evropske ceste zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje