Pri Lexusu, premium japonskem proizvajalcu vozil, so avtomobilski salon v Detroitu izkoristili za predstavitev serijskega luksuznega športnega kupeja LC 500.
Lexus LC 500 je serijska različica, ki je nastala iz konceptnega vozila LF-LC, predstavljenega že januarja leta 2012, prav tako na avtomobilskem salonu NAIAS v Detroitu.
Koncept z zasnovo 2+2 (dva sedeža spredaj in zadaj) je imel pogon na zadnji kolesi in napredni Lexusov hibridni pogonski sklop. Še istega leta so pri Lexusu predstavili koncept LF-LC blue, prav tako s hibridnim pogonom in 368 kilovatov moči.
Atmosferski osemvaljnik
Serijski model, LC 500, poganja 5,0-litrski V8-motor z močjo 344 kilovatov in 526 Nm navora, ki smo ga spoznali že v aktualni različici lexusa RC-F coupe. Motor je povezan z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pri tehničnih lastnostih je navedeno, da je pospešek od 0 do 100 km/h manj kot 4,5 sekunde.
Izdelan je na novi, GA-L, platformi, ki jo bodo v prihodnje uporabljali za izdelovanje hišnih modelov z motorjem, vgrajenim spredaj in pogonom na zadnji kolesi. LC 500 v dolžino meri 4,76 metra, širok je 1,92 metra, visok 1,345 metra, medosna razdalja meri 2,87 metra. Razmerje teže spredaj/zadaj je 52/48 odstotkov, kolesa merijo 20, oziroma 21 palcev.
Pri izdelavi so uporabili plastiko ojačano z ogljikovimi vlakni, aluminij in visokotrdno jeklo. Del opreme je tudi paket asistenčnih sistemov lexus safety system +, ki vključuje sistem za zaznavanje in opozarjanje pred trkom, zaznavanje pešcev, zaznavanje in opozarjanje na nenamerno prečkanje voznega pasu, žaromete, ki samodejno prilagajajo snop svetlobe ter dinamični radarski tempomat.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje