Blazini za kolena sta se izkazali za zelo koristni. Foto: NCAP
Blazini za kolena sta se izkazali za zelo koristni. Foto: NCAP
Honda civic
Bočni trk ni nič kaj nežen do vozil. Foto: NCAP
Kia carnival
Pr kii bi jo še posebej hudo odnesli pešci, ki bi ji prekrižali pot. Foto: NCAP

Lexusov model, ki sodi v razred BMW-jeve trojke ali audija A4 in je bil med drugim opremljen z sprednjimi in stranskimi zračnimi blazinami, varnostno zaveso in blazinama za kolena za voznika in sovoznika, se je še posebej dobro izkazal pri bočnem trku, saj je prejel največje število točk.

Pri čelnem trku se je težava pokazala le pri pedalu za zavore, ki se je pomaknil nekoliko nazaj. Skupno število osvojenih točk za lexus je 33 od 36 točk oziroma najvišje možno število zvezdic. Za zaščito otrok je japonec dosegel štiri zvezdice, za zaščito pešcev pa le dve od štirih.

Hondi "le" štiri zvezdice
Pod pričakovanji se je izkazal novi civic s štirimi blazinami in stranskimi zavesami, ki je za čelni trk prejel le 30 točk oziroma štiri zvezdice. Največja nevarnost trka pri 64 km/h so bili deli armaturne plošče, ki so voznika in sovoznika udarili v kolena in zgornji del nog. Civic je za zaščito otrok prejel štiri zvezdice in tri zvezdice za zaščito pešcev, kar je zavidanja vreden dosežek.

Kio rešil stranski trk
Tretji predstavnik azijcev, kia carnival, je s podobno varnostno opremo kot civic pri preizkusu dosegel 29 točk. Najslabše bi jo ob čelnem trku odnesel voznik, saj bi dobil hude poškodbe nog in prsnega koša. Skupni dosežek si je kia močno izboljšala z izidom stranskega trka, pri čemer je dosegla vseh 18 točk. Za zaščito najmlajših je kia dobila tri zvezdice, zaradi preveč strlečih delov pa zgolj zvezdico za zaščito pešcev, ki bi trk z avtomobilom bolj slabo preživeli.