Keiichi Wakabayashi, Mazdin direktor za komunikacije, se je s slavnostnim pokalom postavil pred zmagovalni model. Foto: WCOTY
Keiichi Wakabayashi, Mazdin direktor za komunikacije, se je s slavnostnim pokalom postavil pred zmagovalni model. Foto: WCOTY


Mazda2 oziroma mazda demio je tudi uradno postala svetovni avto leta 2008, pred fordom mondeom in mercedes-benzom razredom C.

Izbor presegel nacionalne okvire
Dan Morris, direktor za marketing in prodajo pri Mazdi, je ob absolutni zmagi povedal: "Izjemno smo počaščeni, da je žirija mazdo2 razglasila za svetovni avto leta 2008. Nagrada je izjemno priznanje za Mazdo, hkrati pa izjemna vzpodbuda za mazdine delavce in lastnike mazd2. Nova mazda2 je že presegla vsa naša pričakovanja, saj vedno znova dokazuje, da se lahko meri in zmaguje z vsemi svojimi konkurenti na vseh svetovnih trgih, saj je postala avto leta v mnogih državah po svetu."