Novi razred E, ki je v teh dneh uradno pripeljal tudi v slovenske prodajne salone, po mnenju proizvajalca postavlja povsem nove standarde v svojem razredu, saj dejansko ponuja skoraj vse, kar je nekoč tudi njegov večji sorodnik in seveda obilo nove tehnologije. Povsem trendovsko pri tem izstopajo asistenčni sistemi, ki dvigujejo raven udobja, pa tudi raven varnosti vožnje oziroma upravljanja z vozilom.
Prostornejši in udobnejši
Novinec, ki se ponaša z novo, mehkejše oblikovano zunanjo podobo, brez ostrih linij karoserije, se opazno razlikuje od svojih predhodnikov. Dodatnih 43 milimetrov dolžine, predvsem pa 65 milimetrov daljša medosna razdalja pa prinašata malce več prostorskega udobja v veliki limuzini, ki se bo verjetno dobro znašla tako v »garaški« vlogi taksi vozila ali pa poslovne oziroma protokolarne limuzine.
Zaradi raznolikosti nalog, ki čakajo novinca, je zelo široko zastavljena tudi ponudba ravni opreme in dodatkov, ki si jih lahko zaželijo kupci. Poleg bolj ali manj klasične armature, bodo lahko kupci izbrali tudi bolj digitalizirano različico z velikimi prikazovalniki, na katerih bo mogoče spremljati delovanje vozila in številnih asistenčnih sistemov.
Novi razred E pa ne bdi le nad varnostjo med vožnjo, ampak je sposoben že tudi povsem samostojnega parkiranja brez sodelovanja voznika. Na nekaterih trgih, v Sloveniji zaenkrat še ne, lahko voznik pred parkiranjem tudi izstopi iz vozila in vse skupaj nadzoruje preko pametnega telefona.
Dva dizelska in en bencinski motor
Kljub pestrosti opreme, pa je zaenkrat dokaj omejena ponudba pogonskih agregatov. Kupci lahko izbirajo med dvema dizelskima in enim bencinskim motorjem. Dizelski 2,0-litrski štirivaljnik zmore 143 kilovatov (190 KM), 3,0-litrski šestvaljnik pa 190 kilovatov (258 KM). Bencinski 2,0-litrski štirivaljnik je s 135 kilovati (184 KM) najšibkejši v trenutni ponudbi, a hkrati tudi najcenejši. Zanj je treba odšteti 47.720 evrov.
Ponudbo motorjev bodo v prihodnosti še popestrili, že jeseni prihaja tudi karavanska različica, v letu 2017 pa še kupe, kabrio in malce bolj robati sorodnik s štirikolesnim pogonom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje