Zaposleni v Daimlerju prejmejo v povprečju 60 evrov na uro dela, medtem ko zaposleni v Volkswagnu, v tovarni v Chattanoogi v Tennesseeju, v povprečju zaslužijo 35 evrov na uro, delavci pri BMW, v tovarni v Spartanburgu, pa 36 evrov, kažejo podatki raziskave ameriškega Centra za avtomobilske raziskave za leto 2014.
Japonci med skromnejšimi
General Motors plačuje delavce v povprečju, z vsemi bonitetami, 53 evrov na uro, Ford pa 52 evrov na uro, medtem ko zaposleni v podjetju Fiat Chrysler Automobiles (FCA) v povprečju prejmejo 44 evrov na uro, kar je znatno več, kot so plačani delavci z najnižjo plačo pri FCA.
Raziskavo so naredili pred pogajanji delavcev s trojko iz Detroita – General Motorsom, Fordom in Fiat Chryslerjem, kjer so agencijski delavci v manjšini, sindikati pa so močnejši. Kljub zniževanju stroškov in konsolidaciji podjetij leta 2009 imata General Motors in Ford v povprečju še vedno znatno višje stroške na delavca od glavnih konkurentov. Tudi zato, ker so leta 2007 sklenili dogovor, da so novi delavci plačani znatno manj od veteranov v podjetju. Raziskava kaže, da ima General Motors v povprečju devet evrov večji strošek na delavca kot Toyota, kar naj bi se odražalo v 228 evrov višji ceni za vozilo, razkrivajo podatki zajeti v raziskavi.
Zanimivo je tudi, da imajo japonski proizvajalci vozil najmanj redno zaposlenih delavcev in zaposlujejo agencijske delavce, s čimer nižajo proizvodnje stroške, pravijo avtomobilski analitiki. Pri Hondi delavec v povprečju zasluži 45 evrov na uro, delavci Toyote evro manj, pri Nissanu zaslužijo 39 evrov na uro, pri Hyundaiu in Kii pa 38 evrov na uro.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje