Japonski izdelovalci lahko kupcem v razredu SUV-jev ponudijo tako tradicijo kot tudi napredno tehnologijo s področja robustnejših terenskih vozil, in Mitsubishi pri tem nikakor ni izjema. ASX je v primerjavi s starejšimi sorodniki iz ponudbe znamke in glede na SUV-jevski značaj seveda precej bolj uglajen, ponuja pa vse, kar iščejo uporabniki tovrstnih vozil na začetku 21. stoletja.
Višje postavljena prostorna kabina zagotavlja udobnejše vstopanje in izstopanje, dobro izkoriščen prostor v 4.295 milimetrov dolgem, 1.770 milimetrov širokem in 1.625 milimetrov visokem vozilu zagotavlja raven prostorskega udobja, primerno tudi za družinsko rabo, ponudba opreme je pestra in sodobna, na voljo pa je tudi kar nekaj kombinacij za prilagoditev osebnemu okusu.
V ponudbi so glede na prostornino trije oziroma glede na moč štirje motorji; 1,6-litrski bencinski z močjo 86 kilovatov (117 KM), sledi 1,8-litrski dizel s 85 ali 110 kilovati (116 ali 150 KM) moči, vrh ponudbe pa predstavlja 2,2-litrski dizelski motor z močjo 110 kilovatov (150 KM). Kot je v navadi pri ponudbi tovrstnih vozil, je najšibkejši bencinski na voljo le z dvokolesnim pogonom, najzmogljivejši dizelski pa le s štirikolesnim pogonom.
Za najcenejšega ASX-a je treba na slovenskem trgu odšteti 14.990 evrov, za prve različice s štirikolesnim pogonom pa 22.990 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje