Mokka je povsem nov model, s katerim Opel vstopa v nov tržni segment. Foto: Opel
Mokka je povsem nov model, s katerim Opel vstopa v nov tržni segment. Foto: Opel

Na Oplovem razstavnem prostoru v Ženevi bosta glavni zvezdi nov model malega SUV-ja mokka in najbolj dinamična različica astre z dodatkom OPC.

Z mokko si želijo pri Oplu vstopiti v rastoči tržni segment malih SUV-jev, kupcem pa bodo ponujali kompaktno vozilo z dolžino 4,28 metra, ki bo na trg pripeljalo s ponudbo treh motorjev, dveh bencinskih in enega dizelskega. Bencinski par sestavljata 1,6-litrski z največjo močjo 85 kilovatov (115 KM) in 1,4-litrski oplemeniten s turbino, ki zmore 103 kilovate (140 KM). Dizelski predstavnik pa bo motor 1,7 CDTI z največjo močjo 96 kilovatov (130 KM).

Glede moči motorjev je seveda razred zase najmočnejša iz družine aster. Različico OPC namreč poganja 2,0-litrski bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva, ki zmore zavidljivih 206 kilovatov (280 KM) in navor 400 Nm. Avtomobil je zasnovan povsem v športnem duhu, kar pomeni tudi precej prilagoditev drugih sklopov, vključno s podvozjem in zavornim sistemom.

Da pri Oplu ne razmišljajo le o motornih skrajnostih, kot je na primer astra OPC, pa bodo v Ženevi dokazovali s predstavitvijo futurističnega e-kolesa, ki je oblikovno usklajen s podobo Oplovih štirikolesnikov, uporabniku pa pri poganjanju pedalov priskoči na pomoč električni motor z močjo 250 W, v baterijah pa je dovolj energije za razdalje od 60 do 145 kilometrov. Odvisno pač od terena in prizadevnosti kolesarja.