Mondeo bo javno premiero dočakal na mednarodnem avtomobilskem salonu v Moskvi, vse tri karoserijske različice pa se bodo predstavile s kozmetičnimi spremembami, ki jih prinaša Fordov tako imenovani kinetični dizajn, ki je vplival že na podobo s-maxa in galaxyja.
Med vsebinskimi novostmi omenjajo učinkovitejše pogonske agregate in napredne sisteme za pomoč vozniku. Povsem novi motor v ponudbi bo bencinski s tehnologijo EcoBoost in največjo močjo 240 KM, ponudbo dizelskih pa bo dopolnil 2,2-litrski Duratorq TDCi z največjo močjo 200 KM.
Tehnologija EcoBoost v primerjavi s klasičnimi motorji po zagotovilih konstruktorjev zagotavlja do 20 odstotkov nižjo porabo goriva in nižjo količino škodljivih izpustov. Kljub svojim zmogljivostim naj bi tako bencinski motor izpustil le 179 g ogljikovega dioksida na kilometer, podobno kot motor z 203 KM.
Med zanimivimi in koristnimi tehnološkimi novostmi, ki se bodo prvič pojavile pri katerem izmed Fordovih modelov, je treba omeniti še masko s samodejno regulacijo pretoka zraka. Elektronsko krmiljene lopute namreč nadzorujejo pretok zraka v motorni prostor in tako uravnavajo temperaturo, kar občutno vpliva na zmogljivosti in izkoristek goriva v hladnejših mesecih.
Povsem trendovsko bo pri svetlobnih telesih mogoče najti tudi tehnologijo LED, med opremo pa opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, prilagodljive žaromete, omejevalnik hitrosti, kamero za vzvratno vožnjo in še kaj bolj ali manj koristnega za uporabo med vožnjo ali pri manevriranju z vozilom.
Na prve evropske trge bo mondeo v novi preobleki zapeljal že septembra, ko bodo znane tudi tehnične podrobnosti in oprema za posamezne trge, vključno s slovenskim, kjer mondeo še zdaleč ni neznanka. Na voljo bo v limuzinski, kombilimuzinski in karavanski različici.
Besedilo: M. Kr.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje