Monza ni le oblikovno študijsko vozilo, ampak naj bi nakazovala tudi tehnološko prihodnost. Foto: Opel
Monza ni le oblikovno študijsko vozilo, ampak naj bi nakazovala tudi tehnološko prihodnost. Foto: Opel

Nemški izdelovalec, ki je na IAA-ju v Frankfurtu do zdaj predstavil že številne zanimive prototipe, poudarja, da bodo v prihodnosti posvečali največ pozornosti učinkovitosti vozil in različnim oblikam povezljivosti z okolico. Oblikovno pa naj bi monza prinašala več občutka atletske okretnosti kot surove mišične moči.

Precej več motorne moči pa se bo skrivalo v najbolj dinamični cascadi, saj bo Opel v Frankfurtu premierno predstavil različico z 1,6-litrskim motorjem z neposrednim vbrizgom goriva in turbinskim polnilnikom, ki zmore 147 kilovatov (200 KM) moči in 300 Nm navora.

Avtomobil bo ukrojen po okusu ljubiteljev hitrosti, ki se bodo morali za zakonite hitrostne užitke seveda podati na nemške avtoceste. Motor, ki sicer temelji na enaki osnovi kot krotkejši 1,6 SIDI turbo z močjo 125 kilovatov (170 KM), namreč cascado požene do hitrosti 235 kilometrov na uro.