Insignia contry tourer bo omogočala samozavestnejše pobege z asfaltiranih cest. Foto: Opel
Insignia contry tourer bo omogočala samozavestnejše pobege z asfaltiranih cest. Foto: Opel

Hkrati z objavo prvih uradnih fotografij so pri Oplu napovedali premierno predstavitev jeseni na avtomobilskem salonu v Frankfurtu in izdali nekaj več podrobnosti o novem avtomobilu v njihovi ponudbi, s katerim nameravajo zapolniti povpraševanje v eni izmed tržnih niš.

Različica insignie contry tourer je po besedah Oplovih prodajnih strategov namenjena kupcem oziroma uporabnikom, ki želijo preseči omejitve, postavljene z mestnim okoljem ali omrežjem asfaltiranih cest. Robustnejši novinec bo ponujal v potniški kabini enako raven udobja in tehnološke podpore kot bolj "civilizirani" limuzinska in karavanska izvedba, največ razlik pa bo na podvozju oziroma pri zunanji kozmetiki.

Dva centimetra več razdalje med tlemi in dnom vozila bo zagotavljajo vsaj malce bolj brezskrben pobeg z asfalta na kolovoze, seveda pa so pri Oplu poskrbeli tudi za dodatno zaščito spredaj in zadaj ter pri kolesih in pragovih. Kot se za tovrstne robustneže spodobi, bo imela insignia country tourer tudi štirikolesni pogon, ki se bo na podlagi podatkov številnih tipal prilagajal razmeram na voznih podlagah in samodejno prerazporejal navor tja, kamor bo treba.

Podrobnosti o opremah za posamezne trge in cenah bodo znane sicer šele septembra, že zdaj pa so napovedali tri zmogljive pogonske agregate. Kupci bodo tako lahko izbirali med najzmogljivejšim bencinskim motorjem 2,0 SID z močjo 184 kilovatov (250 KM) in navorom 400 Nm ter dvema dizelskima motorjema 2,0 biturbo CDTI in 2,0 CDTI.