Insignia bo tako kot njena predhodnica na voljo v dveh karoserijskih izvedbah. Foto: Opel
Insignia bo tako kot njena predhodnica na voljo v dveh karoserijskih izvedbah. Foto: Opel

Pojmovanje osvežitve, prenove ali nove generacije vedno dopušča prostor za razpravo, merila izdelovalcev pa so različna oziroma pogosto prilagojena trenutnim razmeram. Pri Oplu so presodili, da si insignia zasluži oznako nova, saj poleg popravkov zunanje podobe in notranjosti potniške kabine med novostmi naštevajo tudi nove pogonske agregate, izboljšano podvozje in - za te čase že kar nepogrešljiv - sposobnejši informacijsko-zabavni sistem.

Med novostmi v ponudbi pogonskih agregatov izpostavljajo nov dvolitrski turbodizelski motor z 88 kilovati (122 KM) ali 103 kilovati (140 KM) moči oziroma 320 Nm ali 370 Nm navora. Oba naj bi odlikovali nizka poraba in majhna količina izpustov ogljikovega dioksida, po tovarniških podatkih pa naj bi bilo mogoče doseči celo povprečje porabe 3,7 litra na 100 kilometrov.

Novinca med bencinskimi motorji pa sta 1,6-litrski in 2,0-litrski SIDI Turbo z neposrednim vbrizgom goriva in turbinskim polnilnikom z največjima močema 125 kilovatov (170 KM) in 184 kilovatov (250 KM). Zadnja bo na voljo tudi različica s stalnim štirikolesnim pogonom.