Oblikovalci so ob prenovi pričakovano ohranili prepoznavnost največjega range roverja. Sprednji del so tako osvežili z novo masko in novima žarometoma z lasersko LED-tehniko. Še malce bolj diskretno so se lotili zadka in mu namenili le novo grafiko zadnjih luči.
Večjih posodobitev je bila deležna notranjost. Tu najprej opazimo prenovljeno sredinsko konzolo, ki gosti nov informacijsko-zabavni sklop Touch Pro Duo z dvema 25,4-centimetrskima (10-palčnima) zaslonoma na dotik. Ob tem ne moremo spregledati novega volanskega obroča, novih stikal in prenovljenih vratnih oblog. Prenovljena pa je tudi instrumentna plošča, na kateri je klasične merilnike zamenjal 30,5-centimetrski (12-palčni) zaslon.
Za večje udobje bosta spredaj skrbela v 24 smereh električno pomična sedeža, zadaj pa sedeža, ki omogočata pomik naslona nazaj do kota 40 stopinj ter izbiro med 25 vrstami masaže. Poleg tega bodo na voljo tudi dostopna točka za brezžično povezavo s spletom s tehnologijo 4G in številni priključki za polnjenje mobilnih naprav.
Prvič tudi hibrid
Največjo novost pod sprednjim pokrovom predstavlja priključnohibridni sklop. Tega sestavlja kombinacija dvolitrskega bencinskega motorja in elektromotorja, ki črpa energijo iz litij-ionske baterije z zmogljivostjo 13,1 kWh. Agregata skupaj razvijeta 297 kilovatov moči in 640 Nm navora, kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 v 6,4 sekunde ter končno hitrost 220 kilometrov na uro. Poleg tega lahko najnovejši range s polno baterijo samo na elektriko prevozi 51 kilometrov.
Zahtevnejšim strankam bo namenjena nadgrajena različica SVAutobiography Dynamic, ki jo poganja petlitrski, kompresorsko polnjeni V8 s 415 kilovati (565 KM) in 700 Nm navora. Zaradi dodatne moči potrebuje prenovljeni model do stotice le 5,1 sekunde.
V Združenem kraljestvu zanj že sprejemajo naročila, prvi primerki pa bodo na voljo na začetku prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje