Mercedes-benz GLK najverjetneje ni najboljši mercedes vseh časov. Je pa zagotovo najbolj uporaben.
Ali je bil rojen zgolj zato, da nagaja Q5 in X3, si ne bomo upali trditi; res pa je, da se nad njim in ob njem ves čas smukata večja in starejša brata, ki slišita na ime ML in GL. Toda že dolgo velja, da "manj je več" in GLK, gledano s tega stališča, iskreno navduši. Na avtomobilovi zunanjosti se lomijo tako svetloba kot številna mnenja in ostri robovi ter sunkovite, nenadne linije GLK-ja resnično povezujejo z očetom vseh terenskih mercedesov - legendarnim G-jem - ob tem, da si upamo trditi, kako GLK pomeni izrazito nadgradnjo nekdaj klasične terenskosti. Vozilo je uporabno, udobno in varno v prav vseh okoliščinah vožnje.
Brez težav tudi na snegu
Imeli smo srečo in v času našega druženja z GLK-jem je globalno segrevanje pokazalo zobe in pričaralo zimo, da je bilo joj. Resnično otežene razmere vožnje niso povzročale vozilu prav nobenih težav, in ko smo se podali na že v suhem vprašljivo prevozne poti, ki se v snegu spremenijo v nočno moro, je "4Matic" šele pokazal prave vrednote. Stalni štirikolesni pogon z naprednim elektronskim nadzorovanjem trakcije ob pomoči odličnega šestvaljnega dizla postavita za naravo in slovenske cestarje lestvico enostavno previsoko. 165 kilovatov iz treh litrov pričara 540 Nm navora, za katerega lepo skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik.
Poslušajte celo oddajo APM Vala 202.
Ob brezhibni izdelavi in popolni opremi postane GLK tudi za tiste, ki jim zvezda sicer ni pri srcu, eden najbolj zaželenih avtomobilov. Daje ogromno, vendar zase tudi zahteva precej. Okoli 50.000 evrov veljajo tisti iz začetka ponudbe …
Oddaja Avtomobilsko-prometne minute je zdaj na sporedu vsako sredo ob 10.00 na Valu 202.
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje