To najmočnejšo različico cayenna poganja 4,8-litrski 8-valjni biturbo motor, ki razvije moč 550 KM (404 kW).
Čeprav so vozne lastnosti novega cayenna turbo S v primerjavi s cayennom turbo (moč 500 KM oz. 368 kW) še boljše, poraba goriva po novem evropskem voznem ciklusu (NEFZ) ni večja kot pri cayennu turbo.
Model turbo S je prepoznaven po 21-palčnih aluminijastih platiščih Cayenne SportPlus, lakiranih razširitvah kolotekov in štirih športnih izpušnih ceveh iz litega aluminija. Mreža sprednjih odprtin za dovod zraka je lakirana v barvi vozila. Nov diskretnoeleganten kovinski lak v vulkansko sivi barvi je na voljo izključno za cayenne turbo S.
Zavorni koluti od športnih avtomobilov
Športno terensko vozilo je serijsko opremljeno z zračnim vzmetenjem, uravnavanjem višine podvozja in nastavljanjem odmika od tal vključno s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM), ki je – prav tako serijsko – vgrajen v kombinaciji z aktivnim stabiliziranjem nagibanja Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) in krmiljenjem servotronic, pri katerem se "servopodpora" prilagaja glede na hitrost vožnje. Zavorni koluti sta iz keramike in karbona, tokrat pa se je zgodilo prvič, da sta na voljo tudi za vozila SUV, in ne samo za tipične športne avtomobile. PCCB je razen za cayenne turbo S na voljo tudi za cayenne S, GTS in turbo v kombinaciji z 20-colskimi ali večjimi platišči.
Glasovno upravljanje navigacijskega sistema
K ugledu cayenna turbo S prispeva tudi serijska notranja oprema, ki med drugim vključuje športna sprednja sedeža z udobnim pomnilnim svežnjem, zadnjo sedežno klop, oblikovano kot enojni sedeži, vstopne letve iz legiranega jekla z oznako modela, ekskluzivno dvobarvno kombinacijo (črna/havanna in črna/jekleno siva) vključno s kontrastnimi šivi, in dvobarvni usnjen volan s podloženim obročem. Poleg tega je v novi model serijsko vgrajen tudi multimedijski sistem Porsche Communication Management (PCM) z navigacijskim modulom s trdim diskom in zaslonom na dotik, ki omogoča številne nove funkcije in intuitivno upravljanje. Kot dodatna oprema so na voljo tudi glasovno upravljanje navigacijskega sistema, ki pri vnosu cilja prepozna cele besede, univerzalni avdiovmesnik (s priključkom za MP3), Bluetooth za priklop prenosnega telefona ter TV-modul za sprejem analognih in digitalnih prizemeljskih TV-signalov. Serijski sistem BOSE® Surround Sound s 14 zvočniki ima večjo nazivno moč (410 W).
SUV s hitrostjo 280 km/h
Cayennu turbo S še večjo moč kot modelu turbo zagotavljata izpopolnjen sesalni sistem in optimiran krmilnik motorja. Poleg največje moči je za 50 Nm večji tudi največji navor, ki znaša 750 Nm, in je na voljo v območju od 2250 do 4500 1/min. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša 4,8 sekunde, največjo hitrost pa doseže pri 280 km/h.
K nam prihaja cayenne turbo S poleti, zanj pa boste morali odšteti 151.805 EUR.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje