BMW je pri oblikovanju serijskega X7 ohranil osnovno obliko zasnove, ki smo jo videli na lanskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, ter jo z detajli uskladil s svojimi novejšimi modeli. Tako je veliki luksuzni terenec ohranil zelo veliko kromirano masko v obliki ledvičk in dolgo ravno strešno linijo. Namenili so mu serijska 20-palčna kolesa, ki so lahko za doplačilo še za palec ali dva večja, zadek pa okrasili s srebrnim usmerjevalnikom zraka ter z letvico, ki združuje zašiljena žarometa. Dolžina avtomobila znaša 5,16 metra, v širino meri 1,99 metra, v višino pa 1,81 metra. Ob tem njegova medosna razdalja znaša 3,10 metra.
Tudi notranjost je oblikovana v slogu najnovejših hišnih modelov, pri čemer prinaša najvišjo stopnjo udobja in razkošja. Poleg usnja in lesenih vložkov jo odlikujejo tudi številni kovinski okrasni elementi. Namesto klasičnih merilnikov je vgrajen 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon, sredinska konzola pa gosti zaslon na dotik enake velikosti. V drugi vrsti je serijsko vgrajena sedežna klop. To lahko za doplačilo nadomestita posamezna, tako imenovana kapitanska sedeža, ki ponujata enake električne nastavitve kot voznikov in sovoznikov sedež in sta vzdolžno pomična za 14,4 centimetra. Tu pa sta še zložljiva sedeža normalne velikosti v tretji vrsti. Zanju BMW zagotavlja, da ne žrtvujeta udobja, potnikom pa so med drugim na voljo nasloni za roke ter držala za pijačo.
Vozniku je na voljo pametni asistent, ki sprejema govorne ukaze in si zapomni voznikove navade. Za udobje in kratkočasenje potnikov lahko skrbijo sistem z dvema zaslonoma za drugo vrsto, dostopna točka za brezžično povezavo s spletom ter vrhunski zvočni sistem znamke Bowers & Wilkins z 20 zvočniki.
Ob udobju za sedem potnikov X7 ponuja tudi dovolj prostora za njihovo prtljago. Ob sedemsedežni postavitvi zanjo denimo ostane 326 litrov, z zlaganjem druge in tretje vrste pa lahko prostornina naraste na 2.120 litrov.
Sprva en bencinski in dva dizelska
V Evropi bodo zanj sprva na voljo ena bencinska in dve dizelski različici. Bencinski model xDrive40i poganja šestvaljnik, ki razvije 250 kilovatov (340 KM), model xDrive30d dizelski šestvaljnik s 195 kilovati (265 KM), xDriveM50d pa šestvaljnik, ki s štirimi turbinami zmore 294 kilovatov (400 KM). Vsi motorji so serijsko povezani z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Vsi modeli bodo serijsko opremljeni z zračnim vzmetenjem, bolj zahtevni kupci pa si lahko omislijo sistem, ki s kamerami zaznava značilnosti cestišča ter temu prilagaja delovanje vzmetenja. Opcijsko bosta med drugim na voljo tudi štirikolesno krmiljenje ter terenski paket z različnimi lastnostmi za vožnjo zunaj urejenih cestišč.
Veliki X7 bo prispel na trg prihodnjo pomlad.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje