Po navadi pišemo, da so tovrstni avti samo našminkani. Torej, ustnice so … takšne kot prej. Uhani so črni, plastični, puder se lesketa, a zelo zadržano.
Skratka za oba Fordova activa lahko rečemo, da sta naličena, ampak poslovno nevpadljivo, nikakor ne kričeče, ocenjujemo, da je to primerna pot za znamko, ki prihaja iz resnobnih nemških krajev. A res bi bilo nekaj hudo narobe, če bi bila poanta samo v teh drobnih oblikovalskih detajlih. In res ni, so pa ključne prednosti activov vendarle v detajlih. Izjemno pomembnih detajlih.
Za avanturiste
No, activa sta namenjena vsem, ki vas prostočasne aktivnosti redno vlečejo “malo na zrak”, če se izrazimo v stilu naših YouTube kolegov. In predvidevamo, da vi “outdoor uživači” v resnici ne potrebujete terenskega avta, čez drn in strm greste tako ali tako peš ali s kolesom, v slabih razmerah pa tudi ne izzivate nesreče, vse svoje poti bi torej lahko opravili tudi s klasičnim cestnim avtom.
A zagotovo ste svoj avto že kdaj pustili na kakšni zelenici, tudi na kak mali kucelj ste ga že morali poriniti. Verjamemo, da od svojega avta pričakujete kvečjemu, da ne bo škripal in cvilil, ko se boste peljali po luknjastem makadamu in da bo vzmetenje zdržalo udarec v kakšno spregledano globoko luknjo, predvsem pa, da kamenčki izpod koles ne bodo česa poškodovali. Aja, pa tudi to, da ne bo treba za vsako figo popravljati tistih drobnih poškodb na laku, ovinek skozi pralnico mora biti dovolj, da bo avto spet lep in čist.
Še vedno dinamična avtomobila
No, fiesta in focus active vas bosta v prvi vrsti res osvojila s svojimi osnovnimi značilnostmi, torej z vrhunskimi dinamičnimi voznimi lastnostmi, v tem resnično blestita v primerjavi s svojimi tekmeci. A lahko ocenimo, da sta tudi z izletniškimi očmi več kot dovolj kompetentna. Še posebej focus, ki tudi zgolj s prednjim pogonom zmore tudi nekaj kvazi terenskih podvigov. Namreč izbirnik voznega režima ponuja tudi program, ki motor ves čas umetno ohranja v območju z več navora, na našem testu je tako s presenetljivo lahkoto opravil s klanci, s katerimi sicer soočamo le terence. In ko smo ga spuščali po blatu, je ubogal, ni zbezljal po svoje. In to v praksi šteje največ.
No, nečesa pa vendarle nismo preizkusili, sončne kreme nismo razmazali po volanskem obroču in sedežev nismo popackali s kakšnim paradižnikom iz sendviča, tudi jogurt se nam ni polil po armaturki. Inženirjem verjamemo, da je activa preprosto očistiti.
Test avtomobila si lahko pogledate tudi v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost, ki se na male zaslone spet vrača septembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje