Čez slabi dve desetletji naj bi bili podobni avtomobili, kot je nils nekaj vsakdanjega na ulicah in v okolici evropskih velemest. Dejstvo je, da se že danes številni uporabniki avtomobilov, ki ne marajo ali nimajo na razpolago javnega prevoza, na delo vozijo sami v večsedežnih avtomobilih. Pri električnih avtomobilih prihodnosti, pa bo prevažanje »mrtve teže« odvečnih sedežev ali prevelikih avtomobilov, toliko večja težava oziroma nesmiselno trošenje električne energije.
Z lažjo konstrukcijo manjših avtomobilov, nils tehta le 490 kilogramov, se jim bo povečeval doseg z enim polnjenjem baterije, obenem pa se bodo znižali stroški vzdrževanja in tudi samega nakupa vozila. Čeprav serijske različice nilsa še nekaj časa ne bo mogoče videti na ulicah, pa je prototip zasnovan povsem realno in proizvodno izvedljiv.
Poganja ga 19 kilogramov težek električni motor z največjo močjo 15 kilovatov, ki mu zagotavlja doseganje hitrosti do 130 kilometrov na uro, baterijski sklop pa hrani dovolj energije za razdalje do 65 kilometrov.
Trenutni doseg morda res zveni smešno v primerjavi z dosegom klasičnih avtomobilov, toda statistični podatki kažejo, da celo v tradicionalno motorizirani Nemčiji, kar 73,9 odstotka dnevnih delovnih migrantov prevozi do delovnega mesta manj kot 23 kilometrov. Energije v nilsu je tako dovolj tudi za pot do doma in polnjenje baterije, ki traja le dve uri.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje