Nissan je prehitel Toyoto in postal najbolje prodajana azijska avtomobilska znamka v Evropi v prvi polovici letošnjega leta.
Nissanovo prodajo je pospešila zadnja generacija športnega terenca qashqai, ki je našel veliko novih kupcev na glavnih evropskih trgih, kot so Velika Britanija, Francija in Nemčija. Toyota se spopada s padcem prodaje v Nemčiji, največjem avtomobilskem trgu v Evropi, analitiki pa ocenjujejo, da je vzrok razmeroma star "vozni park".
Nissanov šef prodaje vozil v Evropi Guillaume Cartier je dejal, da je za vse, ki so kakor koli povezani z Nissanom, zgodovinski dogodek, da so postali najbolje prodajna azijska avtomobilska znamka v Evropi.
Qashqaija izbralo več kot 100.000 kupcev
Pri Toyoti se niso odzvali na prodajne rezultate. "Ne želimo primerjati naših rezultatov s tistimi drugih podjetij. Temu ne posvečamo prav nikakršne pozornosti," je dejala tiskovna predstavnica podjetja Toyota Europe. Zaradi nižje prodaje vozil so morali v Nemčiji zapreti kar 100 avtomobilskih salonov.
Nissanu prodaja v Evropi raste že zadnjih pet let. Nissan je v državah EU-ja in EFTA-ja (Islandija, Liechtenstein, Norveška in Švica) do konca junija letos prodal 303.507 vozil, kar pomeni rast za 21 odstotkov. Rasla je tudi Toyota, in sicer za 4,2 odstotka. V enakem obdobju so prodali 293.968 vozil.
Pri JATO Dynamics so postregli s številkami, da je Nissan v prvih petih mesecih letošnjega leta prodal 101.579 modelov druge generacije qashqaija.
Najbolje prodajana avtomobilska znamka v Evropi ostaja Volkswagen. Od januarja do junija letos so prodali 901.452 vozil, kar predstavlja devetodstotno rast in 12,1-odstotni tržni delež.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje