Pri Nissanu imajo v evropskem tehničnem centru povečano različico pomivalnega stroja, v katerega lahko spravijo celo vozilo in ga izpostavijo simulaciji najhujšega naliva dežja. Del testa je tudi preizkus z visokotlačnim čistilnikom. Pri vsem tem ne gre v nič niti kapljica vode.
Preizkus "pomivalnega stroja" mora prestati prav vsako Nissanovo športno terensko vozilo, torej modeli x-trail, qashqai in juke. Postopek, imenuje se monsunski preizkus, in ga med samim tehničnim razvojem vseh avtomobilov izvedejo večkrat, poteka na način, da zunanje dele vozila iz vseh možnih kotov napršijo s 24 tisoč litri vode. Med najintenzivnejšim segmentom preizkusa trešči ob vozilo več kot tisoč litrov vode v 15 minutah – to ustreza enemu kubičnemu metru dežja.
Voda ne gre v nič
Inženirji tehničnega centra v Cranfieldu v Združenem kraljestvu za doseganje strogih meril kakovosti razvojnega programa in zaradi nepredvidljivosti vremena postopka niso avtomatizirali. Postopek zahteva, da morajo tesnila vozila preizkusiti z visokotlačnim čistilnikom, ki so ustvarjeni posebej za ta namen in delujejo s tlakom tudi do 150 barov. To je veliko več kot zmorejo običajni gospodinjski čistilniki, ki delujejo s tlakom 110 barov.
Carl Sandy, eden izmed Nissanovih inženirjev, je o postopku povedal: "Član ekipe se usede v avto in z visokoločljivostnim endoskopom preveri, ali je v notranjost uspelo priti še tako majhni kapljici vode." Med celotnim programom monsunskega preizkusa in pranja z visokotlačnim čistilnikom se porabi do 30.000 litrov vode. To je 2000-krat več vode, kot se je porabi pri povprečnem ciklu pranja posode v gospodinjskem pomivalnem stroju. Vso vodo pri Nissanu filtrirajo nazaj v velik rezervoar, v katerem počaka do naslednjega preizkusa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje