Honda je na spletu predstavila prve uradne fotografije prenovljenega modela CR-V za Evropo.
Honda je oktobra na avtosalonu v Parizu pokazala prototip modela CR-V, zdaj pa so najavili prihod serijske različice. Kot je bilo pričakovati, večjih oblikovalskih sprememb v primerjavi s konceptom ni bilo. Evropska različica je zelo podobna ameriški hondi CR-V. Razlikuje se po drugače oblikovani kromirani zračni reži na sprednjem delu vozila, nekoliko so spremenjeni odbijači, nove so luči za meglo, zadaj so preoblikovali prtljažna vrata, nove so luči v LED-tehnologiji. Znotraj je nekoliko spremenjena armaturna plošča in premični počivalnik za roko med sedežema spredaj.
Pomembna novost pri pogonskem sklopu
Glavna novost za Evropo je novi 1,6-litrski i-DTEC dizelski agregat s Hondino tehnologijo Earth Dreams. Agregat ima 120 kilovatov moči in 350 Nm navora. Na voljo bo za model s štirikolesnim pogonom. Kupci bodo lahko izbirali med ročnim šeststopenjskim menjalnikom, z njim na kilometer poti v zrak izpusti 130 gramov CO2, in novim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Z njim je izpust CO2 135 gramov na kilometer, kar je 20 odstotkov manj kot s prejšnjim, petstopenjskim samodejnim menjalnikom. Dvokolesno gnani modeli bodo opremljeni z dozdajšnjim, šibkejšim 1,6-litrskim motorjem z 88 kilovatov moči.
Nov multimedijski sistem
Prenovljeni CR-V je dobil še nov Hondin multimedijski sistem connect s sedempalčnim zaslonom na dotik, na katerem se bo prikazovala slika z vzvratne kamere, navigacija, omogočal bo povezljivost s pametnimi telefoni in tudi dostop do spleta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje