Limuzina je v primerjavi s predhodnikom nekoliko večja in bolj agresivno oblikovana. Pri zunanjosti pade v oči že skoraj kupejevska streha in zadek z velikimi LED-lučmi in kromirano letvico.
V notranjosti je mogoče najti izvirno oblikovano armaturno ploščo, športne sedeže in volan s tremi rebri, za katerega pri Sabbu pravijo, da so ga oblikovali v slogu krmil letal.
9-5 uporablja šasijo, ki se imenuje epsilon II in je znana že iz Oplove insignie. Drugih informacij še ni, znana pa je paleta motorjev - sestavljena bo iz treh bencinskih agregatov in sicer 1,6-litrskega štirivaljnika s 118 kW (160 KM), dvolitrskega s 156 kW (210 KM) ter 2,8-litrskega V6 z 232 kW (300 KM). V ponudbi bosta tudi dva dvolitrska dizla s 118 kW (160 KM) ali 140 kW (190 KM).
Avtomobil bo doživel svetovno premiero na septembrskem avtosalonu v Frankfurtu, prodajati pa naj bi ga začeli na začetku prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje