Dve desetletji med prvo in novo generacijo sta prinesli marsikatero spremembo na področju mestnih malčkov, na trgu in avtomobilski panogi na splošno, zato ne preseneča povezovanje dveh na videz precej različnih avtomobilskih velikanov. Skupen cilj obeh je bil ustvariti majhen mestni avtomobil, ki je v vožnji okreten, v potniški kabini prostoren, a na zunaj kompakten.
Eden izmed receptov za kompaktnost naj bi bil tudi zadaj nameščeni motor, kar omogoča drugačno razporeditev posameznih sklopov v omejenih fizičnih okvirjih malčka, vključno z boljšim obračalnim krogom, zaradi več prostora okrog prednje preme. Takšna konfiguracija sicer ni značilna za novejše Renaultove izdelke in odstopa od twinga prve generacije, a morda so prav zato pri Renaultu za začetek twingu po tradiciji namenili štiri barve, pa čeprav drugačne kot pri prvi generaciji.
Štiri barve - svetlomodra, bela, rumena in rdeča - naj bi po besedah oblikovalcev pomenile povratek izvirnega duha, h kateremu pa prispeva veliko tudi sam značaj avtomobila. Za živahnejši in mladosten videz pa so poskrbele tudi oblikovalske smernice, ki jih je Renaultovim izdelkom nove generacije začrtal Laurens van den Acker.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje