Vsem novim motorjem je skupna prilagodljiva arhitektura z valji z delovno prostornino 500 kubičnih centimetrov
Turbodizelski vrstni šestvaljnik z oznako OM656 bo dokončno zamenjal dosedanjega V6. Ta namesto 190 razvije 230 kilovatov (313 KM namesto 258 KM), obenem pa je tišji in učinkovitejši od predhodnika. Sledi mu bencinski šestvaljnik z oznako M256, ki porabi 15 odstotkov manj goriva od aktualnega V6 in bo nadomestil motor V8 v razredu S. Ta zmore 300 kilovatov (408 KM) in 500 Nm navora. Pri delovanju mu za zmanjšanje t. i. turbo luknje pomaga električni kompresor, elemente, kot sta vodna črpalka in kompresor klimatske naprave, pa namesto jermena poganja dodaten elektromotor, zaradi česar je celoten agregat krajši in bolj kompakten.
Z 12 in 48 volti
Nov dvolitrski bencinski štirivaljnik z oznako M264 razvije 200 kilovatov (272 KM). Ta poleg 12-voltnega električnega omrežja premore tudi 48-voltno, ki poganja alternator, električno vodno črpalko ter vpliva na delovanje motorja tako, da zajema energijo, ki se sprošča ob zaviranju, pomaga motorju do 2.500 vrtljajev na minuto in omogoča daljša obdobja "jadranja", ob katerem motor ne porablja goriva.
Nov je tudi bencinski V8 z oznako M176, ki so ga razvili v oddelku AMG, in bo prihodnje leto na voljo pri razredu S. Z dvema turbopuhaloma razvije 350 kilovatov (476 KM) in 700 Nm navora ter porabi 10 odstotkov manj goriva kot aktualni model, ki zmore 335 kilovatov (455 KM). Za zmanjšanje porabe omogoča izklop polovice valjev ob manjših obremenitvah, ena od njegovih posebnosti pa je posebna obdelava valjev nanoslide, ki zmanjšuje trenje in posledično povečuje učinkovitost motorja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje