
Električni avtomobili naj bi rešili svet pred onesnaženjem. Električna vozila so brezemisijska, zaradi česar vlade po svetu pri nakupu ponujajo ugodnosti, kot so denarne subvencije, s tem pa spodbujajo prodajo EV-vozil. V Singapurju je drugače.
Kupec električne tesle S iz Singapurja je bil šokiran, ko je želel uvoziti električno vozilo v državo. Namesto pričakovanega popusta mu je država izstavila račun za skoraj 10.000 evrov, ker naj bi bilo električno vozilo onesnaževalec okolja. Tesla model S je 100-odstotno električno športno vozilo, to pomeni, da je brez izpustov. Kaj se je torej zgodilo?
Neobnovljivi viri elektrike so onesnaževalci
Oblasti v Singapurju, kjer vlagajo veliko denarja v gradnjo energijskih mrež za pridobivanje elektrike s pomočjo obnovljivih virov sončne energije in vetra, obdavčujejo vozila glede na stopnjo onesnaževanja okolja. Pri električnih vozilih vključijo tudi onesnaženje, ki nastane s pridobivanjem elektrike, ki jo potem uporablja vozilo za pogon. Oblasti v Singapurju so tako izračunale, da tesla S porabi 444 Wh/km, kar je veliko odstopanje od 181 Wh/km, ki jih v tehničnih specifikacijah vozila navajajo pri Tesla Motorsu.
Presenečeni so bili tudi pri Tesli, kjer so za spletno stran BBC Autos izjavili: "Električni avtomobili, kot je tesla S, ustvarijo trikrat manj ogljikovega dioksida kot ekvivalent avtomobila na bencinski pogon. S tem se tesla S vključuje v skupino najčistejših avtomobilov v Singapurju." Pri Tesli trdijo, da pri 181 Wh/km tesla S v zrak izpusti 90 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, medtem ko podoben avtomobil, mercedes razreda S, v zrak na kilometer poti izpusti 200 gramov ogljikovega dioksida.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje