Inženirji so za osnovo vzeli pogonski sistem iz miraija in ga prilagodili za delovanje v avtobusu. Gorivne celice v velikanu s 77 sedeži črpajo vodik iz 10 rezervoarjev, ki skupaj sprejmejo 600 litrov vodika pod tlakom 700 barov. Tu je še nikelj-kovinski baterijski sklop, kolesa pa poganjata dva elektromotorja s skupno močjo 226 kilovatov (307 KM) in 670 Nm navora.
Tudi kot generator
Poleg zagotavljanja pogona lahko sistem po potrebi deluje tudi kot generator z zmogljivostjo 235 kilovatnih ur in izhodno močjo devet kilovatov. Toyota zagotavlja, da bi bilo mogoče avtobus uporabiti za osvetlitev stadionov in drugih objektov ob evakuaciji ob izpadih električnega toka. Podoben sistem si je že zamislil tudi Nissan, pri čemer električni avtomobili, seveda, ne morejo ponuditi takšne zmogljivosti kot avtobus.
Toyota preizkuša avtobus na vodik na Japonskem od leta 2015, pri čemer nekatera druga podjetja v Hamburgu in na severozahodu Kitajske to počno že od leta 2009. Avtobus bo na prodaj od začetka prihodnjega leta, do olimpijskih in paraolimpijskih iger leta 2020 pa naj bi jih na cestah v Tokiu in njegovi okolici vozilo najmanj 100.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje