Giulietta je kompaktna petvratna kombilimuzina s prepoznavno zunanjo podobo. Foto: M. Kr.
Giulietta je kompaktna petvratna kombilimuzina s prepoznavno zunanjo podobo. Foto: M. Kr.
Alfa Giulietta
Veliko oblin z značilnim visoko dvignjenim dinamičnim zadkom. Foto: M. Kr.

Giulietta je kompaktna petvratna kombilimuzina, ki po besedah izdelovalca zaznamuje stoletje tradicije italijanske znamke s športnim srcem. Njena prepoznavna zunanja podoba skriva tudi veliko sodobne vsebine. Za izdelavo vozila so namreč uporabili številne nove materiale in tehnologije, zadnje pa skrbijo tudi za višjo raven udobja in varnosti.

Na slovenskem trgu je mogoče izbirati med različicami, ki jih poganjajo motorji z razponom moči od 77 (105 KM) do 173 (235 KM) kilovatov, za najcenejšo pa je treba odšteti 16.990 evrov.

Vsi pogonski agregati 4,35 metra dolgega, 1,46 metra visokega in 1,80 metra širokega avtomobila z medosno razdaljo 2,63 metra ustrezajo standardu Euro 5 in so opremljeni s sistemom start & stop, ki zagotavlja nižjo porabo in manj škodljivih izpustov. Do okolja najbolj prijazen motor tako izpusti le 114 gramov ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer.

V ponudbi sta dva dizelska motorja, 1,6 JTDM s 77 kW (105 KM) in 2,0 JTDM s 125 kW (170 KM), oba iz druge generacije motorjev multijet. Bencinski motorji so trije, in sicer 1,4 TB z 88 kW (120 KM), 1,4 TB multiair s 125 kW (170 KM) in najzmogljivejši 1750 TBi s 173 kW (235KM). Za prenos moči pa pri vseh skrbi šeststopenjski menjalnik.

Med elektroniko, ki je v pomoč vozniku oziroma bdi nad delovanjem avtomobila, je treba izpostaviti posebnost, imenovano alfa DNA. Sistem omogoča vozniku, da z izbirnim stikalom prilagodi nastavitve vozila trenutnemu razpoloženju oziroma stanju na cesti. Poleg normalne sta na voljo še športno-dinamična in tako imenovana "all weather" za vožnjo, ko so cestne razmere manj prijazne.

Poleg širokega razpona zmogljivosti pogonskih agregatov je pri giulietti mogoče izbirati tudi med dvema ravnema opreme in dvema dodatnima paketoma opreme, vse to pa je mogoče nadgraditi tudi s takšnimi detajli, kot sta, na primer, avdiosistem bose in vgrajen navigacijski sistem, ki seveda pokriva tudi slovenske ceste.

Za najcenejšo različico z motorjem 1,4 TB in ravnjo opreme progression je treba v Sloveniji odšteti "akcijskih" 16.990 evrov, uradno se namreč cenovna lestvica začne pri 19.390 evrih. Najdražja serijska različica na ceniku pa je 1750 TBi quadrifoglio verde, za katero je treba odšteti 23.590 evrov, kar je tudi cena ob lansiranju vozila na slovenski trg.

Besedilo: M. Kr.
Foto: M. Kr.