Letos je konzorcij Euro NCAP uvedel strožje kriterije za varnostno ocenjevanje vozil, ki se bodo v prihodnjih letih še stopnjevali. Kljub temu pa se je alfa romeo giulietta med preizkusnim trkom dobro izkazala.
Največ točk, 97 odstotkov, je dobila na področju zaščite voznika in sopotnika. 86 odstotkov od vseh mogočih točk je dobila pri varnostnih asistenčnih sistemih, 85 odstotkov pri zaščiti otrok v otroških sedežih in 63 odstotkov točk na področju zaščite pešcev. Doseženi rezultati že zdaj ustrezajo ciljni višji ravni, ki bodo začeli veljati od leta 2012.
Letos je Euro NCAP dvignil raven za pet zvezdic pri zaščiti voznika in sopotnikov s 75 odstotkov na 80, pri zaščiti otrok s 70 na 75 in pri zaščiti pešcev na 40 odstotkov.
Pri Alfi poudarjajo, da so dobri varnostni rezultati posledica skrbnega načrtovanja nove zasnove kompaktnega vozila, tisoče opravljenih ur virtualnih simulacij, dvesto preizkusov sestavnih delov in podsistemov ter poskusnih trčenj, v katerih so ponazorili številne mogoče prometne situacije in vplive trčenj na različne skupine potnikov.
V giulietti skrbi za pasivno zaščito potnikov šest varnostnih blazin, ki so del serijske opreme; dve sta večstopenjski, tritočkovni varnostni pasovi z dvojnimi zategovalniki in omejevalniki zatezne sile ter sprednji in zadnji vzglavniki s sistemom SAHR (self aligning head restraint) druge generacije, ki v primeru trka približa vzglavnik tilniku potnika in tako zmanjša posledice nihanja vratu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje