Kar nekaj avtomobilskih znamk je zaradi promocijskih ali komercialnih razlogov že predstavilo elektrificirano dvokolo. Med najnovejšimi izdelki, ki so se uvrstili v to skupino, je tudi Oplov RAD e. Zanimivo je, da so se pri zasnovi odločili za tehnološko napredne, vendar že uveljavljene načine proizvodnje in uporabo materialov, ki bi lahko zagotovili tudi cenovno dostopnost širšemu krogu uporabnikov.
Pri Oplu namreč poudarjajo, da so namesto dragih in eksotičnih materialov za konstrukcijo okvirja uporabili jeklo, težo pa zmanjšali z zasnovo, ki omogoča votel, a vseeno trden okvir.
Električno srce e-kolesa, ki priskoči na pomoč uporabniku, predstavlja električni motor z močjo 250 vatov, električna energija pa je shranjena v litij-ionski bateriji, ki jo je mogoče napolniti v dveh urah in pol, potem pa s pomočjo elektrike prevoziti s povprečno hitrostjo 20 kilometrov na uro od 60 do 145 kilometrov. Odvisno pač od sodelovanja človeškega »motorja« in same poti. Dodatna zanimiva opcija pa je tudi možnost prevažanja kolesa na Oplovem avtomobilskem nosilcu koles flexfix in hkratno polnjenje baterije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje