Ampera si je še pred bolj množičnim prihodom na evropske ceste že prislužila številna priznanja in požela zmage na različnih izborih. Foto: Opel
Ampera si je še pred bolj množičnim prihodom na evropske ceste že prislužila številna priznanja in požela zmage na različnih izborih. Foto: Opel

Med približno 6.000 naročenimi primerki ampere jih bo namreč največ vozilo v okviru večji voznih parkov lizinških hiš, ponudnikov najema vozil ter večjih podjetij, ki so vsaj posredno povezana s proizvodnjo in distribucijo električne energije ali pa želijo ustvariti ustrezno podobo ozaveščenosti o pomenu zmanjševanja onesnaževanja okolja. Za dodatno spodbudo na trgu so poskrbela tudi številna priznanja, ki jih je ampera že požela na različnih izborih, verjetno najpomembnejša pa je uvrstitev v finale za izbor avtomobila leta. Kako uspešno je prevozila ciljno ravnino, bo znano že prihodnji teden.

Tehnološka zasnova Oplovega električnega vozila z vgrajenim motorjem na notranje izgorevanje, ki sicer ne poganja koles, ampak kot generator zagotavlja električno energijo, je bolj ali manj identična Chevroletovemu modelu volt, ki je že nekaj časa v prodaji na drugi strani Atlantika. Akumulatorski sklop z zmogljivostjo 16 kWh zagotavlja energijo električnemu motorju z močjo 111 kilovatov (150 KM) in navorom 370 Nm, doseg vozila le s shranjeno električno energijo pa je med 40 in 80 kilometri.

Ko je energije med vožnjo premalo ali je povsem zmanjka, se vklopi klasični motor, ki lahko z gorivom v rezervoarju zagotovi dovolj energije za doseganje razdalj do 500 kilometrov. Doseg tako ni omejen le z še vedno redko posejanimi polnilnimi mesti, ampak se lahko voznik pri daljših poteh zanaša na mrežo klasičnih bencinskih servisov.