Pod motorni pokrov že na prvi pogled izrazito športno zasnovanega prototipa so Oplovi konstruktorji vgradili štirivaljni dvolitrski motor s turbinskim polnilnikom, ki zmore več kot 300 konjskih moči oziroma 220 kilovatov. Poleg zmogljivega športnega srca pa so v vozilu vgrajeni tudi ključni visokotehnološki sklopi Oplove dirkalne različice astre OPC cup, ki je namenjena preizkušnjam na dirkališčih.
Astra OPC extreme se od svoje serijske sestre OPC razlikuje tudi po teži, saj so konstruktorji izdatneje uporabljali lažje materiale in skupno maso zmanjšali za približno 100 kilogramov. Izrazit primer uspešne shujševalne diete je streha, ki pri astri OPC extreme tehta le 2,6 kilograma, pri astri OPC s klasično jekleno streho pa 9,3 kilograma. Prihranek pri teži pa pomeni tudi nižje težišče prototipa, kar vpliva na boljšo lego na cesti.
Izrazito športen značaj prototipa se vidi tudi v potniški kabini, v kateri poleg jeklene varnostne kletke izstopata športna sedeža, ki po prepričanju konstruktorjev poskrbita za »združitev« posadke z vozilom. Tega posebno pristnega stika z vozilom pa bodo očitno deležni le redki, saj pri Oplu napovedujejo le maloserijsko proizvodnjo, verjetno bolj ali manj le po naročilu znanih kupcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje