Orlando je enoprostorec, ki vsebinsko učinkovito dopolnjuje ponudbo Chevroletovih modelov na trgu, kjer lahko letos pričakujemo še druge novosti.
Z orlandom bodo poskušali osvojiti predvsem kupce, ki potrebujejo prostornejši družinski avtomobil, seveda pa lahko prednost sedmih sedežev izkoristijo tudi drugi uporabniki, na primer taksisti. Sedeži so dovolj udobni, posebnost je tako imenovana gledališka postavitev, saj je vsaka vrsta malce dvignjena nad prednjo in omogoča boljši pogled naprej. Orlandu so ob začetku prodaje za pogon namenili tri motorje, in sicer en bencinski in dva dizelska. Bencinski je 1,8-litrski štirivaljnik z največjo močjo 104 kilovati (141 KM) in 176 Nm navora. Dizelska pa oba 2,0-litrska, prvi z največjo močjo 96 kilovatov (131 KM) in drugi s 120 kilovati (163 KM). Vse tri je mogoče dobiti s petstopenjskim ročnim menjalnikom, najzmogljivejšega pa tudi s samodejnim.
Na ceniku se cenovna lestvica začenja s 16.571,00 evri za različico z bencinskim motorjem in osnovno ravnjo opreme, prvim kupcem pa bodo ponudili tudi promocijske popuste.
Načrti za prodajo na slovenskem trgu so za zdaj dokaj zadržani, saj pri uvozniku omenjajo le 200 vozil, koliko jih bo dejansko zapeljalo na slovenske ceste, pa ni odvisno le od kupcev, ampak tudi razpoložljivosti vozil in povpraševanju na svetovnem trgu. Chevrolet je namreč močno vsebinsko in kakovostno popestril ponudbo, kar se navsezadnje pozna tudi pri lanskih rezultatih prodaje - ne le na slovenskem, ampak tudi skupnem evropskem trgu.
Ponudba opreme je pri novih modelih obsežna, saj vključuje večino tistega, kar uporabniki pričakujejo in potrebujejo s področja varnosti in udobja. To velja tudi za novinca orlanda, ki že na vstopni ravni med drugim ponuja ABS, ESP, šest varnostnih mehov, klimatsko napravo in radio MP3 s CD-predvajalnikom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje