Tudi za novo generacijo je značilna oblikovna konservativnost. Foto: Audi
Tudi za novo generacijo je značilna oblikovna konservativnost. Foto: Audi

Audi A4 in njegov neposredni predhodnik audi 80 sta na trgu že 39 let, saj so prvo osemdesetico predstavili leta 1972. Konservativne oblikovne spremembe so ena izmed značilnosti modela, ki predstavlja vstop v limuzinski svet znamke, kupcem pa bodo tudi z osmo generacijo ponudili še dodatne karoserijske različice, pestro ponudbo motorjev, opreme in seveda nepogrešljivi štirikolesni pogon quattro.

Po prenovi se mere ostale skoraj enake predhodniku, novinec v dolžino meri 470 centimetrov, v širino 183 in višino od 141 do 150 centimetrov, odvisno od karoserijske izvedbe. V notranjosti je mogoče najti več sodobne opreme, tudi tiste iz višjih razredov, ki se postopoma seli v nižje in dostopnejše širšemu krogu kupcev.

Za limuzino in avanta so predvideli šest motorjev TDI in štiri bencinske motorje. Najvarčnejši v ponudbi bo 2,0-litrski TDI s 100 kilovati (136 KM), limuzina s tem motorjem pa naj bi v povprečju porabila za sto kilometrov 4,2 litra goriva in v zrak izpuhala 112 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Ponudba kombinacij motorjev, menjalnikov in pogona se bo na posameznih trgih verjetno malce razlikovala, kaj bo v ponudbi na slovenskem trgu pa bo znano februarja prihodnje leto.