Oglas
CO2 je tisti, ki bi ga vsi radi čim manj iz izpušnih cevi - z manjšo porabo se manjša tudi izpuh škodljivega CO2, tako se mnogi trudijo zmanjšati porabo goriva - in ob tem čim manj prizadeti zmogljivosti motorja - to je tisto, po čemer mnogi stremijo … Veliko se govori o elektriki , o tovrstnem pogonu, ki naj bi bil (zdaj tako kaže) tisti, ki postaja vse bolj priljubljen kot dobra rešitev za manj škodljivih izpuhov.
Novi modeli? Poleg ekologije se največ omenjajo številne predstavljene novosti. O novih modelih smo že pisali, tokrat pa povejmo še nekaj več o alfi MiTo , golfu blue emotion, renault meganu, toyoti iQ, fordu KA, hyundaiju SUV ix55, seatu exeu, citroënu C3 picasso in audiju A1 sportback. Izmed najbolj prestižnih znamk največ pozornosti vzbujajo ferrari california, aston martin one-77 in lamborghi estoque.
Vse pariške novosti bodo v Parizu na ogled še do nedelje, 19. oktobra.
Alfa MiTo, ki je pripeljala k nam že prejšnji teden, je v Parizu razstavljena kot novost. MiTo je manjša alfa (manjša od modela 147, a malo prek 4 metrov). Poganjata jo 1,4 (114 kW) bencinski motor in 1,6 (88 kW) dizel. Kot zanimivost naj omenim možnost vgradnje alkotesta – torej: možnost samopreverjanja, če nismo morda šli čez mejo… Torej, pariška novost MiTo je že v Sloveniji, letos naj bi jih prodali okoli 30, 18.790 eurov je cena za najcenejšega MiTa… Foto: EPA
V Parizu je razstavaljen tudi že golf bluemotion, ki bo z novim 1,6 litrskim dizlom porabil 3,8 litra goriva in v zrak izpustil le 99 g CO2… Foto: EPA
Če golf na oko res ni kaj dosti drugačen od predhodnika, pa tega ne moremo trdit za renaultovega megana – če se spomnimo prihoda tega zdajšnjega, vemo, da je bil tedaj izredno pogumno drugačen, ekstremno oblikovan, no, ta pa je spet - oblikovno nima kaj dosti z obstoječim, zelo je eleganten na pogled, nekako kupejevski, spredaj spominja na novo laguno, tudi zrasel je za 10 cm, najprej sta se predstavila kombilimuzina in 3-vratni kupe. Motorjev je cel kup, niso pozabili na prijaznost do okolja, vsi dizelski motorji beležijo izpust CO2 pod 120 g /km… Tudi megane pride že kmalu v Slovenijo – mislim, da le nekaj dni za golfom… Tu ni zdravo preveč zamujat... Foto: EPA
Če seštejemo vse toyote, ki se najavljajo v Parizu, jih bo kar nekaj tudi pri nas: spremenili so avensis, potem je tu nov mali mestni štirisedežnik, imenovan IQ (na fotografiji) in še športni terenec urban cruiser… Foto: EPA
Pri Hyundaiu se je zdaj med manjšega i10 in večjega i30 postavil i20 – gre za naslednika getza, je precej evropsko naravnan – menda se obeta tudi različica z 1,4 litrskim dizlom, ki bo spoščal pod 100 gramov CO2 na km… Model i20 bo kot mnoge druge novosti pripeljal k nam prihodnje leto… Zanimiv je tudi novi hyundaijev SUV ix55, ki bo večji od santa feja.. Foto: EPA
Seat je predstavil svojo prvo limuzino srednjega razreda – 460 cm dolgo vozilo se imenuje exeo. Foto: EPA
Citroen se med drugim predstavlja tudi z malčkom C3 picasso. Foto: EPA
V Parizu je tudi nekaj zanimivih študij in poskusov – vsaj eno moram omeniti. Tovrstne študije se mnogokrat pojavijo in izginejo, no, pogosto potem kakšne sledove opazimo na novih modelih. Audi A1 sportback concept pa je zelo blizu realnosti. Štiri metre dolga 4-sedežna kombilimuzina bo hibrid – bencinskemu motorju bo torej pomagal tudi elektromotor, avtomobil pa naj bi zapeljal na ceste najkasneje v dveh letih... Foto: EPA
Na sejmu je predstavljeno tudi nekaj lepotcev za tiste z globljimi denarnicami. Kot prvega lahko omenimo ferrarija californio, ki ima več kot 300 kW, do 100 km/h papospeši v manj kot štiri sekundah. Foto: EPA
Lamborghini estoque označuje bikoborčev meč, drugače pa je to štiriseda limuzina (515 cm x 200 x 135). Poganjajo jo trije motorji: bencinski desetvaljnik, hibridni osemvaljnik ali visokozmogljivi audijev 12-valjni dizelski TDI. Foto: EPA
Imamo še novega aston martina (mi ga nimamo in ga ne bomo…), imenuje se aston martin »one-77«- ta ima vgrajen ročno izdelan 7-litrski 12-valjnik, dirkalnik doseže hitrost 100 km/h v 3,5 sekunde, možno pa se bo peljati prek 320 na uro – ne vem, če se bo možno, teoretično bo možno… Izdelali bodo le 77 primerkov, cena naj bi bila milijon angleških funtov. Koliko je to eurov, mene ne zanima… Bi pa si upal stavit, da kakšnega v Sloveniji ta avto »peče« in študira, kako bi prišel do njega… Morda bo komu uspelo, čeprav verjetno ne bo lahko... Foto: EPA
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje