Alfa romeo MiTo je prvi model, ki naj bi italijansko znamko v naslednjih nekaj letih postavil tja, kjer je nekoč že bila: ob bok BMW-ju in Audiju. Foto: Alfa Romeo
Alfa romeo MiTo je prvi model, ki naj bi italijansko znamko v naslednjih nekaj letih postavil tja, kjer je nekoč že bila: ob bok BMW-ju in Audiju. Foto: Alfa Romeo
Alfa Romeo MiTo
MiTo je oblikovno navdihnil superšportnik 8C. Foto: Alfa Romeo

MiTo je bil na večjih evropskih trgih na voljo od preteklega meseca, zaradi rokov dobave pa smo ga v Sloveniji dočakali šele zdaj.

Nova alfa je ime dobila po kraju, kjer so jo zasnovali in kjer se je znamka rodila, in po kraju, kjer jo bodo proizvajali.

Najmanjši model alfa romea do zdaj
Tehnična osnova za nov avtomobil te italijanske znamke je bil fiat grande punto, ki pa je bila močno dodelana. Novi MiTo je - kot se za alfo romeo tudi spodobi - precej bolj športen. Trenutno najmanjši model alfe je oblikovalski slog in tudi nekatere tehnične rešitve "podedoval" od superšportnika 8C. Športne lastnosti modela MiTo dodatno poudari med drugim tudi sistem nadzora DNA (dynamic, normal, all weather), ki v kombinaciji z nadzorom stabilnosti omogoča tri načine obnašanja vozila: športnega, mestnega in prilagodljivega slabšim voznim razmeram.

Za zdaj pri nas le dva motorja
Motorja, ki opremljata alfo romeo MiTo, po tehničnih rešitvah, zmogljivostih in skrbi za okolje sodita med najnovejše dosežke s področja avtomobilskega inženirstva, sporočajo uradni zastopniki. Na voljo sta 1,4-litrski šestnajstvaljni bencinski motor T-Jet s 114 kilovati (155 KM) in 1,6-litrski dizelski motor JTDM, ki razvije 88 kilovatov (120 KM). Za prenos moči skrbijo šeststopenjski ročni menjalniki.

Ponudba novega MiTa z 1,4-litrskim motorjem se začenja pri dobrih 18.000 evrih.

J. S.