Patriot v novi podobi za leto 2011 je že zapeljal v ameriške prodajne salone. Foto: Jeep
Patriot v novi podobi za leto 2011 je že zapeljal v ameriške prodajne salone. Foto: Jeep

Konstruktorji zagotavljajo, da patriot sicer sledi zgledom in tradiciji svojih predhodnikov, kar zadeva vozne zmogljivosti in ponudbo opreme, vendar pa v podobi za leto 2011 kupcem ponuja tudi varčnejše motorje. Za evropske razmere sicer še vedno precej nezmeren 2,4-litrski motor z največjo močjo 126 kilovatov (172 KM) in navorom 224 Nm prenaša moč na vsa štiri kolesa prek petstopenjskega menjalnika. Skromnejši pa je motor, namenjen različicam s pogonom le na prednji par koles, in sicer 2,0-litrski motor z največjo močjo 117 kilovatov (158 KM) in največjim navorom 191 Nm, pri katerem za prenos moči skrbi samodejni menjalnik, ki v primerjavi z ročnim zagotavlja približno 6 odstotkov nižjo porabo goriva.

Prodaja nove različice se je na ameriškem trgu že začela, na evropskih pa je za zdaj ponudba še precej pod vplivom reorganizacije znamke in njene prodajne mreže.

Brez dvoma pa bodo ameriški izdelki našli tudi pot do evropskih kupcev, ki si želijo voziti modele legendarne znamke. Jeep je namreč še najbolj izkoristil tradicijo legendarnega vozila, ki temelji na primerkih v vojaških barvah. Današnja tehnologija je seveda povsem drugačna in pri štirikolesnem pogonu omogoča kupcem izbiro glede na njihove dejanske potrebe ter finančne možnosti.

Tisti, ki niso zadovoljni le z terensko embalažo in dvokolesnim pogonom, lahko namreč pri patriotu izberejo možnost štirikolesnega pogona, prilagojenega uporabi v urbanih okoljih, ki voznikom priskoči na pomoč v slabem vremenu in pri vožnji na neutrjenih cestah, zahtevnejšim pa je namenjena druga možnost štirikolesnega pogona, s katerim se lahko podajo tudi na prava brezpotja.